V svetu ogrevalne tehnike je ime Weishaupt sinonim za nemško natančnost in vrhunsko kakovost. Za tega uglednega proizvajalca ogrevalnih sistemov smo zasnovali in izvedli obsežno marketinško kampanjo, ki je v pomladnih mesecih 2023 preplavila slovenske medije. Pod sloganom "Zdaj je čas za Weishaupt" smo združili moč zunanjega oglaševanja, digitalnih medijev in radijskih valov v prepričljivo zgodbo o kakovostnih toplotnih črpalkah.
Naša strategija je temeljila na skrbno načrtovani integraciji različnih komunikacijskih kanalov. Na 22 ključnih lokacijah po Sloveniji smo postavili atraktivne TAM-TAM plakate, opremljene s QR kodami, ki so uporabnike neposredno povezale s pristajalno stranjo kampanje.
Digitalno prisotnost smo gradili na vodilnih slovenskih portalih - Siol, Žurnalu24 in 24ur.com. Zanimiv element kampanje je bil interaktivni kalkulator na Žurnalu, kjer so si uporabniki lahko izračunali svoje prihranke pri prehodu na toplotno črpalko.
Zgodbo smo učinkovito prenesli tudi na radijske valove. Na Radiu Center in Radiu Ognjišče smo z več kot 250 kreativnimi oglasnimi vložki gradili prepoznavnost blagovne znamke. Vrhunec radijskega dela kampanje je predstavljala poglobljena pogovorna oddaja na Radiu Ognjišče, kjer je predstavnik Weishaupta strokovno predstavil njihove napredne rešitve za učinkovito ogrevanje.
Kampanjo smo dodatno podprli z Google oglaševanjem in ciljno usmerjenimi e-mail kampanjami za poslovne partnerje. S premišljeno integracijo vseh komunikacijskih kanalov smo dosegli izjemno odzivnost ciljne publike.
Zgodba o uspehu se je zaključila z žrebanjem srečnega nagrajenca, ki je postal ponosen lastnik vrhunske Weishaupt toplotne črpalke. Še pomembneje pa je, da smo s kampanjo uspešno okrepili pozicijo blagovne znamke Weishaupt na slovenskem trgu in ustvarili trdne temelje za prihodnjo rast.