+386 30 642 266
[email protected]

Celovit pristop k trajnostnemu razvoju in trajnostnemu komuniciranju v podjetjih

Na področju trajnostnega razvoja in komunikacije znotraj podjetja vam nudimo sledeče storitve:
Oblikovanje trajnostne strategije
Ključni kazalniki uspešnosti v skladu z načeli ESG, CSRG in Agenda2030
Trajnostna politika
Kodeks ravnanja

Oblikovanje trajnostne strategije

Trajnostna strategija opisuje načrt organizacije za celovito in integrirano obravnavo okoljskih, družbenih in gospodarskih vplivov. Strategija vsebuje ustrezne cilje, vključevanje deležnikov, poročanje itd. Vse je odvisno od velikosti in zavezanosti stranke.

Ključni kazalniki uspešnosti v skladu z načeli ESG, CSRG in Agenda2030

Ključni kazalniki uspešnosti v skladu z načeli ESG, CSRG in Agenda2030, ki so pomembni za podjetje ali nalogo.

Trajnostna politika

Izdelava politike, ki upošteva potrebe in velikost naročnika ter oblikuje pametno in uporabno smernico z elementi praktičnega dela in kontrolnega seznama. Politika opredeljuje zavezanost organizacije k trajnostnim praksam in določa okvir za vključevanje trajnosti v vse vidike poslovanja. Politika je "seznam ukrepov" in smernica za trajnostno strategijo.

Kodeks ravnanja

Kodeks ravnanja opisuje etična načela in standarde ravnanja, ki se pričakujejo od vseh članov in dobaviteljev organizacije. Kodeks ravnanja je usklajen z zgoraj opisanimi človeškimi vidiki trajnostne strategije in služi tako za notranjo kot zunanjo uporabo, pri obravnavi dobavne verige. Smernice vključujejo na primer vedenjska pričakovanja, politike o navzkrižju interesov, protokole proti diskriminaciji in nadlegovanju ter smernice za dobavno verigo, vse s spremljajočimi akcijskimi načrti in postopki kriznega upravljanja.

Ozadje in dosedanje izkušnje - svetovalka Pamela Groop

- Stockholm Delo za Združene narode pri Agendi 2030 - v obdobju 2017-2021
- Izobražena trajnostna strateginja - Stockholm 2020
- Sodelovanje z globalno nevladno organizacijo WaterAid in njeno švedsko pisarno pri strategiji in komunikaciji v zvezi z njihovim poslanstvom "globalna čista voda".
- Sodelovanje z različnimi občinami na Švedskem - tako na področju kulture, okolja in izobraževanja kot tudi s podjetji pri nalogah, ki vključujejo Agendo 2030.
- Delo z nalogami na področju razvoja infrastrukture - tako za vsa pristanišča v Stockholmu kot tudi na nacionalni ravni, oblikovanje strategije in komunikacije v zvezi s projekti za varčevanje z energijo in pametno merjenje porabe energije/vode itd.
- Strateg za komuniciranje in blagovne znamke od leta 2005 za večja in manjša podjetja, občine in nevladne organizacije. Ustvarjanje učinkovitih in dragocenih blagovnih znamk ter komunikacijskih strategij in komunikacij.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram