Za hotele Urban center, Urban Ring in Sibon smo skupaj z naročnikom iskali tisto najbolj optimalno rešitev, kako jih povezati pod eno krovno blagovno znamko, tako da tudi njihove logotipe ustrezno korigiramo in povežemo v smiselno celoto.
Urban Botique hotel (https://www.urbanhotel.si/) leži v neposrednem središču Ljubljane in je popolna izbira za raznolike umetniške predstavitve, bralne večere, …, saj v svoji vsebini uteleša čisto domačnost urbanega, dnevnega prostora.
Za razliko od njegovega »brata«, ki se nahaja na obronkih Ljubljane. Urban Ring (https://urbanring.si/dvorane/) je popolna izbira, ko si zaželite dogodka nekoliko ven iz mestnega vrveža.
Popolnoma drugačna in edinstvena zgodba je v hotelu Sibon (www.sibon.si), na vrhu jeruzalemskih gričev. Obdan z vinogradi s svojo stilsko podobo predstavlja nepozabno doživetje za prav vsakogar.
Staknili smo glave in poiskali tisto najbolj optimalno rešitev, ki bo celostno in estetsko povezala vse hotele v smiselno, koherentno celoto. Prav tako pa vsakemu logotipu posebej dodala svež, moderen videz in podobo, ki nas na prvi pogled opozori, da so vsi trije hoteli del enotne zgodbe.
Preoblikovanje in razvoj celostne grafične podobe blagovne znamke Urban Collection tako vključuje tri hotele: URBAN Ring, Sibon Wine & Spa Resort Jeruzalem in Urban Boutique Hotel. Kot tak zahteva celosten pristop, ki poudarja edinstvene značilnosti vsakega hotela, hkrati pa ohranil kohezivno in prepoznavno blagovno znamko.
Iskali smo načine, da je popotovanje po celostni predstavitvi sodobne in modernizirane blagovne znamke Urban Collection Group pravo doživetje. In da se moderno prepleta s tradicijo in tistim dotikom nečesa drugačnega. In to nam je tudi uspelo!
Da bi ustvarili prepoznaven znak, ki bo predstavljal enotnost in povezovanje vseh hotelov pod blagovno znamko Urban Collection Group, smo uporabili elemente, ki simbolizirajo združevanje večine subjektov v eno kohezivno celoto.
Znak smo oblikovali znotraj mreže (»grid«), da zagotovimo natančnost, simetrijo in estetsko skladnost. Predlagani znak je kot tak sestavljen iz treh osnovnih elementov, ki predstavljajo vsak posamezen hotel, združenih v enoten simbol, ki predstavlja Urban Collection Group.
Med drugim smo blagovni znamki dodali novo formo vizitk po novem izgledu tako kot tudi nekatere druge promocijske materiale za prepoznavnost.
Zaradi že uveljavljene prepoznavnosti hotela Urban Ring v Ljubljani smo znak hotela osvežili zgolj z novimi barvami in tipografskim zapisom. S tem smo zagotovili enotnost z drugimi hoteli v skupini Urban Collection.
Ta osvežen znak, barvne zapise in tipografsko izbiro smo uporabili tudi na vseh drugih tiskanih in digitalnih materialih, kot so vizitke, dopisni listi, e-mail podpisi in podobno.
V kolikor smo pri Urban RING znak blagovne znamke samo osvežili z barvami in novim tipografskim zapisom – smo pri Urban Boutique hotelu v centru Ljubljane znak razvili popolnoma na novo in samostojno – seveda v barvnem in tipografskem zapisu glede na krovno družbo in ostale hotele. Ker je ta hotel lociran v centru Ljubljane in predstavlja modernizem in luksuz smo znak razvili v tem primeru tako centralno in moderno v minimalističnem stilu.
Tako kot pri drugih hotelih smo tudi za tega oblikovali tiskani in digitalni material kot so vizitke, ostali promocijski tiskani material – za dober učinek prepoznavnosti in opredelitev hotela pod krovno znamko Urban collection group.
Pri Sibon hotelu smo tako kot pri Urban Ring hotelu poenotili barve in tipografski zapis znaka zaradi enotnega vizualnega učinka vseh treh hotelov.
Tako kot pri ostalih hotelih smo tudi pri Sibon hotelu preoblikovali tiskane in digitalne materiale po novi grafični podobi, krovne znamke in posameznih hotelov.