Ob vstopu podjetja Termogetik d.o.o. na trg se je le-to obrnilo na nas z željo po pripravi predloga celostne grafične podobe njihovega podjetja. Po uvodnem sestanku je bilo obema stranema kaj hitro jasno kaj si želijo in v katero smer bomo zgodbo zapeljali.
Primarni fokus podjetja Termogetik je servis toplotnih črpalk in klimatskih naprav. V prvi vrsti Daikin naprav, pa tudi Mitsubishi in ostalih. Poleg tega izkušena ekipa strankam nudi tudi montažo toplotnih črpalk in klimatskih naprav tudi zgoraj navedenih blagovnih znamk. Strankam so na voljo tudi energetske prenove zgradb in zagoni toplotnih črpalk in klimatskih naprav.
Na podlagi tipa storitve, ki jih podjetje opravlja, in naročnikovih izhodišč smo pripravili celostno grafično podobo, ki temelji na resnih barvah in resnejši tipografiji. Vodilna barva, ki se pojavlja na vseh materialih je modra, izbrana tipografija pa je iz družine Poppins.
Logotip je sestavljen iz znaka in napisa naziva podjetja. Ker pa je naziv podjetja daljši, smo pripravili različico uporabe logotipa v obliki znaka, pri katerem črka T zaobjame črko G. Na ta način smo združili naziv podjetja v celoto.
V CGP smo tako vključili vse možnosti uporabe logotipa in njegovih kombinacij, saj smo zadevo pripravljali z mislijo na raznovrstnost in pestrost različnih marketinških materialov, ki jih bo naročnik potreboval.
Za potrebe predstavitve in prezentacije naročnika na trgu smo v skladu s celostno grafično podobo pripravili še predloge postavitve vizitk, dopisnega lista, kuvert in servisnega bloka.
Poleg tega pa tudi e-podpisa in predstavitve podjetja na družbenih omrežjih kot sta Facebook in Instagram. Sledila je še priprava predloga za polepitev službenega avtomobila in majic za zaposlene.
V današnjem digitalnem svetu je spletna stran ključno orodje za uspešno predstavitev na trgu. Je pogosto prvi stik potencialnega kupca s podjetjem, zato je temu segmentu potrebno posvetiti veliko pozornosti. Za podjetje Termogetik smo zasnovali sodobno spletno stran, ki je pregledna, moderna in uporabniku prijazna.
Vizualna skladnost s CGP-jem, v sklopu katerega smo uporabili že definirane barve, tipografijo in ostale grafične elemente.
Preglednosti, ki uporabniku omogoča hiter dostop do ključnih informacij, ki jih išče.
Modernosti, ki se odraža v čistih linijah in premišljenemu izboru foto materiala.
Poleg ključnih informacij, kot so predstavitev storitev in zaposlenih, smo zasnovali kontaktni obrazec preko katerega lahko uporabnik na enostaven in hiter način pošlje povpraševanje za storitev, ki ga zanima.