DESIGN & KREATIVA

TARGO FINANCE | Prenova celostne grafične podobe blagovne znamke

Prenova vizualne identitete Targo Finance predstavlja korak naprej k strateškemu razvoju blagovne znamke. Zasnovana je tako, da odraža  temeljne vrednote in položaj na trgu, hkrati pa ohranja uveljavljen sloves odličnosti na področju finančnih storitev. Zajema vse stične točke vizualne komunikacije in zagotavlja kohezivno in profesionalno predstavitev na vseh platformah.

Bistvo blagovne znamke je zagotavljanje ciljnih, profesionalnih finančnih rešitev, ki podjetjem in posameznikom omogočajo doseganje njihovih finančnih ciljev z merljivimi rezultati in prilagojenimi storitvami.

Skozi komunikacijo in vizualno podobo se odraža predvsem profesionalnost in strokovnost ter pristop k delu, ki prinaša uspešne rezultate.

IZBIRA BARV

Modra barva ima pomembno vlogo v finančnem sektorju zaradi svoje sposobnosti vzbujanja

zaupanja, stabilnosti in profesionalnosti. Njeni pomirjujoči in kognitivni učinki pozitivno vplivajo na stranke in zaposlene, kar je ključnega pomena v stresnem in kompleksnem svetu financ.

Svetlo modra barva je določena kot sekundarna barva, ki je v podporo temno modri. Označuje enako simboliko, vendar ima pridih svežine, mladosti in elana. Odlično se poda k temno modri in je dovolj kontrastna tudi na izključno beli podlagi.

LOGOTIP

Logotip, tako kot predhodni, sestavljajo trije elementi. Kvadrat na sredini simbolizira vodenje, vizijo in upravljanje direktorice, obdanega z dvema elementoma, ki tvorita celoto in oporo sredinskemu kvadratu in predstavljata oba partnerja podjetja, ki opravljata te naloge. Skupaj stremijo k cilju - to je rast in uspešnost podjetja in strank. Ta pa je prikazan s krogom in je zato postavljen v desni zgornji kot.

FONTI

“Targo” napis izhaja iz pisave Futura, velikosti Demi. Ta ima že v osnovi črki “O” in “G” oblikovani kot skoraj popoln krog, ki sta v logotipu še nekoliko spremenjeni in oblikovani v pravilnega. Krog iz simbola je tako prestavljen v črko “O”, ki pa skupaj predstavljata tarčo/cilj.

Napis “Finance” je zapisan v pisavi “Lato”, ki se odlično poda pisavi Futura. Hkrati pa je tudi prosto dostopna za uporabo na spletni strani Fonts.Google.com, kar omogoča preprosto
uporabo tudi na spletni strani.

Osvežene in na novo postavljene smernice, zagotavljajo okvir za dosleden, visokokakovosten izraz blagovne znamke, hkrati pa ohranjajo prožnost, potrebno za prilagojene rešitve.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram