Za kampanjo pomlad / poletje 2024, smo pripravili image komunikacijo z novim sloganom Okusne zgodbe iz narave. V celotni komunikaciji smo izpostavili tudi produktni nivo, posebno pozornost smo namenili Twins sladoledom.
Kampanja je potekala na nacionalnem nivoju. Glavni cilj je bil dvigniti zavedanje o blagovni znamki, (ki je bila sicer poznana bolj na Vzhodu Slovenije) z namenom doseganja pozornosti pri končnih kupcih in tudi pri poslovnih partnerjih.
Stork sladoledi so premium sladoledi, ki prinašajo brezskrbne užitke, saj so izdelani le iz najboljših sestavin. Ne vključujejo sestavin z gensko spremenjenimi organizmi, dodatkov, umetnih barvil in arom.
S sladoledi Stork smo povezali zgodbe, ki so okusne, povezane z naravo in vsakdanjo brezskrbnostjo.
Oglasi so se vrteli na Radiu Center nacionalno, na spletnih portalih, vključili smo tudi vplivnico Ano Marijo Mihelić - Vitfit_byana, ki je v okviru kampanje povedala svoje zgodbe na Instagramu.
Poleg tega smo na Siolu skreirali nagradno igro preko kviz vprašanj o Stork sladoledih, s 1.300 sodelujočih bralcev. Z Google in Facebook oglasi smo še dodatno povečali vidnost, targetirali aktivno populacijo in generirali dodaten doseg.
V času kampanje smo naredili tudi analizo gostinskih lokalov, obiskali nekaj potencialnih partnerjev in pridobili jasnejši vpogled v pričakovanja gostincev pri prodaji sladoleda.
Promet na strani se je močno povečal, vrh je dosegel junija, v času zgoščenih aktivnosti. Povpraševanje po izdelkih Stork v trgovinah je bilo znatno večje, povečalo se je število sledilcev in zanimanje za izdelke Stork.