Nakupovalni centri STOP SHOP se nahajajo na 14 različnih lokacijah po vsej Sloveniji. V sklopu vseh centrov je zajetih več kot 165 ponudnikov. Pestrost ponudnikov omogoča obiskovalcu, da na enem mestu najde vse kar potrebuje. V letu 2023 smo za namen promocije omenjenih nakupovalnih centrov združili moči z znanim slovenskim obrazom – Ulo Furlan. Ula pooseblja moderno žensko, ki ve kaj hoče, je igriva, mladostna in izredno karizmatična. S svojo pozitivno energijo je poskrbela, da je kampanja bila zelo uspešna.
Povezovalni element kampanje so bila poletna, trendovska sončna očala, personalizirana s STOP SHOP logotipom. Uporabljali smo jih na vizualu, na dogodkih, na TAM TAM plakatih …
Z ambasadorko projekta smo na STOP SHOP lokaciji organizirali poletno slikanje. Slike smo tako uporabljali za potrebe kampanje na različnih materialih in v različnih medijih. Več o tem v nadaljevanju.
Kampanja je trajala en mesec in je obsegala širok spekter različnih aktivnosti od digitalnega oglaševanja, google oglaševanja, predstavitve v tiskanih medijih, nagradne igre v sodelovanju s Hit radio Center, do TAM TAM panojev, dogodkov na lokacija in izzida STOP SHOP novičnika.
V sklopu digitalnega oglaševanja smo pripravili različne formate oglasov za oglaševanje na največjih slovenskih portalih – siol.net, zurnal.si in 24ur.com. Poleg promocije nakupovalnih centrov smo vključili tudi aktualno nagradno igro, ki je potekala v sklopu kampanje.
Odločili smo se, da v sklopu poletne kampanje zakupimo tudi oglasni prostor v tiskanih medijih. Tako so oglasi STOP SHOP bili prisotni v revijah, ki so orientirane na modo, lifestyle in žensko populacijo. Tako smo se v tej kampanji odločili za revijo Jana, Lady, STOP, Liza Maja, Svet24 in Svet.
V sodelovanju z revijo Grazia smo pripravili tudi posebno sodelovanje, v okviru katerega so pripravili fotografiranje z oblačili v rumeni barvi, trendovskega videza in iz STOP SHOP nakupovalnih centrov.
Z omenjenim radiem smo poleg klasičnih oglasov zapeljali še odlično nagradno igro “Šoping z Ulo”. Prijavilo se je ogromno deklet, žensk in tudi nekaj moških, na koncu je bilo izbrano nasmejano dekle iz Koroške, ki se je skupaj z Ulo odpravilo v šoping v nakupovalni center STOP SHOP v Slovenj Gradec. Z kar nekaj stopingastične žepnine sta se neizmerno zabavali in nakupili vse kar sta si zaželeli. Vse skupaj so lahko sledilci instagram profila Hit radio Center in profila STOP SHOP v živo spremljali tudi v story objavah. Super zapeljana akcija, vredna ponovitve.
Oglasne panoje TAM TAM v središču večjih mest smo prekrili z rumenimi sončnimi očali STOP SHOP. Mimoidoči so si lahko sončna očala vzeli. Pod njimi pa se je skrivala glavna grafika kampanje.
Na različnih lokacijah STOP SHOP nakupovalnih centrov smo organizirali dogodek za vse obiskovalce. Ti so se lahko posladkali z odličnim sladoledom, promotorke so jih obdarile z darilcem, otroci, mali in veliki pa so se zabavali na otroških delavnicah.
Na treh lokacijah nakupovalnih centrov smo v citylight panojih izobesili plakate z ambasadorko kampanje Ulo Furlan.
Pripravili smo 8-stranski STOP SHOP novičnik, v katerem smo vključili različne teme povezane s poletjem. Od receptov za osvežilne napitke, kosmatinci in visoke temperature, kako se zaščititi pred sončnimi žarki do festivala kopalk itd. Novičnik je bil distribuiran v kar 115.000 gospodinjstev po vsej Sloveniji.