Kampanja

MOL SLOVENIJA | Natoči, kupi, odpelji nagrade!

Za naročnika MOL Slovenija smo poleti 2024 pripravili kampanjo, s fokusom na veliki nagradni igri, za vse uporabnike MOL MOVE programa zvestobe. S prijavo v nagradno igro preko MOL MOVE aplikacije so se sodelujoči tako potegovali za različne tedenske in dnevne nagrade. Vsak teden se je podelila tudi glavna nagrada – letno točenje goriva v vrednosti 2.500 €.

Kampanja se je promovirala preko različnih kanalov, za katere smo pripravili vse potrebne materiale. Več o tem predstavljamo spodaj.

Priprava pristajalne strani

Z namenom promocije nagradne igre in sprotnim objavljanjem tedenskih nagrajencev smo pripravili pristajalno stran, ki je bila vizualno skladna s grafično podobo kampanje.

Interni kanali naročnika in zunanje oglaševanje

Promocija poletne nagradne igre je bila zasnovana na način, da pritegne pozornost na vsakem koraku, tako na prodajnih mestih kot v širšem javnem prostoru. Za bencinske servise smo tako pripravili POS materiale, vključno s plakati, nalepkami, letaki in drugimi vizualnimi materiali. Za potrebe zunanjega oglaševanje smo pripravili vse OOH materiale.

Digitalno oglaševanje kampanje

Kampanja se je promovirala tudi v različnih digitalnih platformah. Vsi materiali, ki smo jih pripravili, so bili v skladu s podobo kampanje, znotraj katere smo vključili  logotipe obeh  partnerjev -  MOL in INA. Grafična podoba je bila dimenzijsko in postavitveno prilagojena na različne platforme, a hkrati so v vsi formati bili poenoteni in so tako delovali kot celota v digitalnem prostoru.

Priprava video vsebin

V sklopu družbenih omrežji smo pripravili veliko število video vsebin in animacij, ki so pomembno vplivale na promocijo kampanje. Nekaterim video vsebinam smo dodali tudi voiceover, odvisno od zahtev posameznega formata in namena oglaševanje.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram