Kampanja

MOL SLOVENIJA | Kava, ki te ponese v Brazilijo!

Za naročnika MOL Slovenija smo jeseni 2024 pripravili kampanjo s fokusom na veliki nagradni igri, za vse uporabnike MOL MOVE programa zvestobe. Z nakupom izdelkov iz Fresh Corner ponudbe  in s prijavo v nagradno igro preko MOL MOVE aplikacije so se sodelujoči potegovali za bogate nagrade – 1x potovanje v Brazilijo za dve osebi in 7 x letno zalogo Fresh Corner kave ali hot doga.

Kampanja se je promovirala preko različnih kanalov, za katere smo pripravili vse potrebne materiale.

Priprava pristajalne strani

Z namenom promocije nagradne igre in sprotnim objavljanjem tedenskih nagrajencev smo pripravili pristajalno stran, ki je bila vizualno skladna s grafično podobo kampanje. Poleg osnovnih informacij o nagradni igri je pristajalna stran vsebovala še dodatne vsebine o splošni ponudbi Fresh Corner izdelkov in iskalnik bencinskih servisov MOL in INA s ponudbo Fresh Corner kotička. Za vse obiskovalce pristajalne strani, ki niso člani MOL MOVE aplikacije, smo preko pop up grafike omogočili, da si preko povezave do aplikacije to tudi prenesejo.

Oblikovanje vseh promocijskih materialov

Promocija jesenske nagradne igre je bila fokusirana predvsem na promocijske plakate znotraj internih kanalov naročnika. Skladno s podobo kampanje smo tako pripravili vse potrebne POS materiale (letaki, plakati, nalepke, LCD-ji, …) in OOH materiale (jumbo plakati in city lighti). Z materiali je naročnik opremil vse svoje bencinske servise MOL in INA.

Materiali za Meta in digitalno oglaševanje

Z namenom promocije nagradne igre in pritegnitev čim večjega števila sodelujočih smo pripravili veliko različnih materialov za objave in oglaševanje na družbenih omrežjih. Poleg klasičnih objav v skladu s kampanjo pa smo se pripravili tudi objave z bolj zabavno in zanimivo vsebino, veliko je bilo oblikovanih tudi video vsebin. 

Kampanja se je v manjšem obsegu promovirala tudi v različnih digitalnih platformah. Vsi materiali, ki smo jih pripravili, so bili v skladu s podobo kampanje, znotraj katere smo vključili  logotipe obeh  partnerjev -  MOL in INA. Grafična podoba je bila dimenzijsko in postavitveno prilagojena na različne platforme, a hkrati so v vsi formati bili poenoteni in so tako delovali kot celota v digitalnem prostoru.

Vsebinska priprava in oblikovni predlog mailinga

Za potrebe pošiljanja mailinga na bazo naročnika smo pripravili tako vsebinski kot oblikovni predlog postavitve. Mailing je bil pripravljen v skladu s celostno podobo jesenske kampanje in je vseboval vse potrebne informacije o nagradni igri. Sledili smo načelu, da morajo bistvene stvari predstavljene na kratko, a dovolj privlačno, da so naslovniki lahko prepoznali prednosti in se prijavili v nagradno igro.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram