V podjetju Kopija nova v sodelovanju z nami, da izvedemo zanje kampanjo z realnimi družinami & resničnimi obrazi. Njihovimi strankami. Kopija nova je namreč v vseh letih delovanja ustvarila velik »bazen« zadovoljnih strank, ki jim zaupajo in verjamejo v kakovost njihovih storitev.
Imeti znane slovenske obraze in influencerje kot del kampanje je nekaj, kar je javnost že dodobra navajena in lahko to isto zgodbo spremlja pri mnogih blagovnih znamkah. Gre za običajno prakso podjetij, ki pa zadnja leta več ne pritegne toliko pozornosti, ali pa bi lahko rekli, da je pritegne manj.
Prav zaradi tega so se v podjetju Kopija nova v sodelovanju z nami to leto odločili, da izvedemo zanje kampanjo z realnimi družinami & resničnimi obrazi. Njihovimi strankami. Kopija nova je namreč v vseh letih delovanja ustvarila velik »bazen« zadovoljnih strank, ki jim zaupajo in verjamejo v kakovost njihovih storitev. Do danes so tako dostavili več kot 750.000 paketov v 26-ih letih in imajo več deset tisoč zadovoljnih strank.
Zakaj torej ne bi javnosti predstavili, kdo vse jim zaupa, da gre za realne družine, z lastnimi izkušnjami, dogodivščinami, …! Odločili smo se, da poiščemo REALNE DRUŽINE, z vsakodnevnimi izzivi, ujetimi prijetnimi trenutki in željami.
Zadeve smo se lotili tako, da smo javnosti sprva izpostavljali vrednote podjetja Kopija nova, slednje kasneje nadgradili z vrednotami družin in jih stkali v uspešno in predvsem realno zgodbo. Tako, s katero se je lahko poistovetil prav vsak posameznik, vsaka družina.
Tako smo kampanjo izvedli na sledečih kanalih, in sicer:
oglaševanje na socialnih omrežjih, oglaševanje na digitalnih portalih, obveščanje strank in kupcev preko mailingov, Google oglaševanje, interni kanali, kot je spletna stran podjetja Kopija nova, ipd. Vsaka družina je ob tem povedala in predstavila javnosti, zakaj je naročanje preko Kopija nove tako enostavno, kaj naročanje preko spleta pomeni za prosti čas za njihovo družino, kaj tak dogodek zanje pomeni in kako so izvedeli za Kopija novo. Popoln story telling, ki skozi oči in besede realnega posameznika in realne družine predstavi bistvo vsega. Tako smo v kadre ujeli starševsko resnost in nadvse nadobudno otroško razigranost.
Predstavili pa smo tudi sam postopek naročanja šolskih potrebščin in dokazali, da je spletno nakupovanje za šolo lahko ne le zabavno, temveč povsem enostavno.