DESIGN & KREATIVA

HLEBČEK | Hlebčkova spletna trgovina v svoji podobi

Za potrebe predstavljanja spletne trgovine hlebceknadom.com na trgu smo pripravili specializiran CGP, ki vsebuje dodatne elemente in primere predstavitve omenjene spletne platforma. V osnovi smo pri pripravi izhajali iz elementarne celostne grafične podobe podjetja Hlebček, s to razliko, da je linija CGP spletne trgovine dosti bolj igriva in razigrana. Slednje se izraža tako v izbrani tipografiji, pripravi logotipa in ostalih grafičnih elementih.

Logotip oz. znak

Pripravili smo logotip oz. znak, ki že z vključenimi grafičnimi elementi (voziček, kruh) komunicira glavno dejavnost spletne trgovine, kar je dostava kruha, pekovskih izdelkov in sladkih dobrot na dom. Pripravili smo ga v več različnih barvnih variantah in na ta način omogočili čim širšo možnost komuniciranja ter prilagajanja različnim formatom in drugim zahtevam.

Poleg tega se lahko pripravljen znak uporablja tudi v različnih postavitvah, pri katerem je ime spletne trgovine hlebceknadom.com vkomponiran znotraj znaka in druga možnost, ko je znak vključen znotraj naziva spletne trgovine. Na ta način smo zagotovili pestrost pojavljanja in večplastno možnost prilagajanje potrebam promocijskim in oglaševalskim formatom.

Barvna paleta in izbrana tipografija

Izbrana barvna paleta se v osnovi ne razlikuje od osnovnega CGP-ja podjetja. Kjer temno rjava barva predstavlja neko domačnost in tradicijo ter rumeni odtenek simbolizira neko toplino in svežino. Združeni v celoto funkcionirata kot eno.

Ker smo želeli, da je CGP Hlebčkove spletne trgovine nagajiv, mladosten in navihan smo to dosegli v prvi vrsti z izborom tipografije, ki vse to združuje pod eno streho. Pisava se tako na različnih materialih uporablja, zaradi močne prezence, v manjšem obsegu, predvsem za dele, za katere želimo, da so poudarjeni.

Predstavljanje na družabnih omrežjih

Za potrebe oglaševanje na socialnih omrežjih so se pripravili grafični elementi, ki dopolnjujejo izbrane fotografije izdelkov, dejavnosti in ostale vrste objav na družbenih omrežjih, kot sta Instagram in Facebook.

Fotografije vedno vsebujejo rjavi filter, ki poskrbi za bolj sofisticiran izgled in hkrati občutek neke topline, ter grafični element, ki simbolizira pot oziroma dostavo izdelkov.  Za potrebe video vsebin sta se pripravila intro in outro, ki se uporabljata na vsebinah, ki so namenjene promociji Hlebčkove spletne trgovine.  

Uporaba nove podobe v praksi

Z vsemi na novo dodanimi elementi in tipografijo smo posodobili spletno trgovino v celoti, pripravili smo nov izgled škatle, ki jo kupec prejme na dom z vsemi izbranimi izdelki, pripravila se je zahvalna kartica, predlog nalepk izdelkov in drugi promocijski materiali. 

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram