Za Daikin smo pripravili obsežno kampanjo za klimatske naprave in toplotne črpalke. Slogan kampanje se je glasil »Točno takšne, kot želite«, s čimer smo poudarjali, da so Daikinove naprave točno takšne, kot si jih vsi želimo in ne razočarajo. Nudijo nam tisto, kar potrebujemo ter tako ustvarijo prijetno in udobno vzdušje v našem domu.
Kampanja se je začela s klimatskimi napravami in hlajenjem ter se nato prevesila v toplotne črpalke in ogrevanje. Tekom trajanja smo kampanjo prilagajali različnim prodajnim akcijam, kljub temu pa je rdeča nit ostajala enaka.
Cilj kampanje je bil na začetku dvigniti zavedanje o blagovni znamki, v nadaljevanju s prodajnimi akcijami pa pospešiti prodajo.
S kampanjo smo bili prisotni na billboardih po vsej Sloveniji, vključno na avtocesti. Poskrbeli smo tako za oblikovanje plakatov v skladu s kampanjo, kot tudi za tisk in distribucijo mediju.
V sklopu oglaševanja na digitalu smo pripravili kombinacijo premium formatov in video vsebin, Google display in search kampanjo ter kampanjo na družbenih omrežjih, obenem pa vključili tudi medijski zakup.
Poskrbeli smo za naročnikove lastne kanale, z izpostavljenostjo kampanje na naročnikovi spletni strani in družbenih omrežjih. Vedno stremimo k temu, da dosežemo določeno sporočilnost, obenem pa pazimo, da vključimo vse pomembne elemente videza kampanje.