Za namene ozaveščanja javnost o kroničnem ledvičnem obolenju smo za našega naročnika AstraZeneco razvili posebno kampanjo z naslovom Ledvice kraljice! Odločili smo se, da bo naša kampanja, ki primarno spodbuja k ozaveščanju za testiranje delovanja ledvic, temeljila na resničnih ljudeh. Ljudeh, ki jih lahko srečamo na ulici, ljudi, ki so lahko naši sosedje in imajo resnične težave s CDK ali pa so jih pravkar odkrili!
Tu najdemo Jasno, Andrejo, Damijana in Renato. Štirje ljudje z različnimi značaji, različnimi težavami z ledvicami in različnimi željami za svoje življenje in napredek slednjega.
Odločili smo se, da naše realne obraze ne le poslikamo, temveč tudi posnamemo. Posnamemo njihove izjave, pristen vidik na to, kako pomembno je, da poskrbimo za svoje ledvice.
Te video vsebine smo nato predvajali tudi na You Tube kanalih in drugje. Slednje si je ogledalo več kot 200.000 ljudi
Za več informacij o CDK smo pripravili pristajalno stran, na katero smo vključili več informacij o CDK in o tem, kako jo lahko preprečimo.
Na njej smo združili informacije iz naše brošure z izjavami in video sporočili naših resničnih ljudi.
Pristajalna stran je interaktivna in je tudi glavna informacijska točka za uporabljene komunikacijske kanale.
Več si poglejte na https://ledvice-kraljice.si/.
V vseh večjih mestih po Sloveniji, kot so Ljubljana, Maribor, Celje, smo imeli TAM-TAM plakate z našimi resničnimi obrazi iz kampanje.
Glavno sporočilo na plakatih je bilo: Ledvice so kraljice!
Čas je, da tudi ledvice prejmejo zasluženo pozornost. Pri KLB je ključnega pomena zgodnja diagnoza.
Na plakate smo vključili tudi QR kodo, ki nas pripelje do pristajalne strani kampanje.
Poleg TAM-TAM plakatov smo imeli tudi bannerje na največjih nacionalnih portalih v Sloveniji, kot so 24ur.com, siol, zurnal in delo.si.
Poleg tega smo pripravili različne dimenzije bannerjev, ki smo jih uporabili tudi na Googlovih oglasih in drugih kanalih družbenih medijev. S slednjimi smo dosegli dobrih 1,5 milijona prikazov.
Tekom kampanje je potekala in še poteka tudi nacionalna radijska aktivacija, kjer smo imeli klasične oglase, poleg tega pa tudi radijsko aktivacijo z udeležbo ekipe. Odločili smo se za Radio Center.
Zaposleni na Radiu Center so se namreč odpravili na testiranje in svoje rezultate, dogajanje in ostalo delili skupaj z nami na svojih socialnih medijih. Na slednjih je Radio Center naredil tudi širšo medijsko kampanjo, ki je dosegal več tisoč dosega.
LEDVICE si namreč ZALUŽIJO POZORNOST, ki je do danes še niso imele!