Poletje je čas, ko se sprostimo in imamo več časa za stvari, ki nas veselijo. Pri Berlitzu so tako pripravili individualni tečaj, ki traja le 1- 2 tedna. Namenjen je tistim, ki želijo v kratkem času pridobiti ali obnoviti praktično znanje tujega jezika.
Pri komunikaciji smo izpostavili ciljno naravnanost pri učenju jezika, jedrnatost, intenzivnost in ga povezali s poletnim vzdušjem. Tako je nastal »Speak up« - spregovorite samozavestno, prav govor je namreč tisti, s katerim se lažje sporazumevamo v izbranem tujem jeziku.
S pomočjo izkušenih učiteljev rojenih govorcev, se tečajniki pogovarjajo vsebinah po svoji izbiri. Berlitz metoda namreč temelji na potopitvi v jezik, kjer vas učitelj nagovarja v ciljnem jeziku.
Nagovor potencialnih učencev vključuje tudi časovno omejeno prijave s posebno ponudbeno ceno.
V sklopu oglaševanja na digitalu smo pripravili kombinacijo oglaševanja na družbenih medijih, Google display in search kampanjo ter email marketing.
Poskrbeli smo za naročnikove lastne kanale, z izpostavljenostjo na podstrani in na družbenih omrežjih.