Z Berlitzem smo v sklopu jesenske kampanje pripravili promocijo jezikovnih programov za otroke in najstnike. Cilj kampanje je bil povečati vpise v celoletni jezikovni program, pri čemer smo se posebej osredotočili na začetek šolskega leta.
Pri komunikaciji smo se predvsem osredotočili na cilj staršev, zakaj svojega otroka vpišejo v tečaj tujega jezika. Tako smo pri vseh materialih sledili sloganu »Naj vaš otrok obvlada tuji jezik« in tako podpirali prizadevanja staršev, da bo njihov otrok odlično govoril različne tuje jezike.
Kampanjo smo želeli približati ljudem z vključitvijo resničnih Berlitzevih učencev, ki so podelili svojo izkušnjo. Tako smo se v sodelovanju s Siolom in Žurnal24 priključili njihovemu projektu Nazaj v šolo, s klopu katerih smo objavili dva intervjuja Berlitzevih učencev programa za otroke in najstnike. Objava intervjujev je dosegla izjemen odziv, zaradi česar so pri Berlitzu beležili rekordni vpis.
Članka si lahko ogledate tukaj: https://siol.net/trendi/nazaj-v-solo/nikoli-ni-prezgodaj-za-ucenje-tujih-jezikov-615055
https://priporoca.zurnal24.si/kljucna-motivacija-za-ucenje-tujih-jezikov-je-to-da-se-jih-ucimo-zase/
V sklopu oglaševanja na digitalu smo pripravili kombinacijo premium formatov in video vsebin, Google display in search kampanjo ter kampanjo na družbenih omrežjih, obenem pa vključili tudi medijski zakup.
Poskrbeli smo za naročnikove lastne kanale, z izpostavljenostjo kampanje na naročnikovi spletni strani in družbenih omrežjih. Vedno stremimo k temu, da dosežemo določeno sporočilnost, obenem pa pazimo, da vključimo vse pomembne elemente videza kampanje.