V zadnjih letih so družbena omrežja postala nepogrešljiv del marketinških strategij. Facebook, kot eno največjih družbenih omrežij na svetu, ponuja veliko možnosti za oglaševanje in komunikacijo z uporabniki. S pomočjo najsodobnejših trendov lahko podjetja in blagovne znamke izkoristijo vse prednosti trženja na Facebooku.
V nadaljevanju bomo predstavili 5 oglaševalskih trendov na Facebooku za leto 2023, ki jih je pomembno upoštevati pri načrtovanju marketinških strategij.
Video oglasi so že nekaj časa v trendu, v letu 2023 pa bodo še bolj priljubljeni. Glede na raziskave bodo video oglasi do leta 2023 predstavljali kar 80% vseh oglaševalskih vsebin na Facebooku[1]. Zato je pomembno, da podjetja vključijo video vsebine v svojo marketinško strategijo. Video oglasi so namreč izjemno učinkoviti pri privabljanju pozornosti uporabnikov, povečujejo prepoznavnost blagovne znamke in izboljšujejo uporabniško izkušnjo.
Personalizacija je eden od ključnih trendov v letu 2023 na Facebooku. Podjetja morajo uporabiti lastn podatke, ki jih zbirajo o svojih strankah (first party data), in ustvariti personalizirane oglase, ki so prilagojeni uporabnikom glede na njihove interese, starost, spol in druge značilnosti. Personalizirani oglasi izboljšujejo učinkovitost oglaševanja in povečujejo možnosti za konverzijo.
Messenger oglaševanje je trend, ki se bo v letu 2023 še bolj uveljavil. Messenger je namreč postal priljubljen način komunikacije med uporabniki, zato je smiselno, da podjetja uporabijo Messenger za svoje marketinške aktivnosti. Messenger oglaševanje vključuje različne načine oglaševanja, kot so sporočila na Messengerju, Messenger Bots in druge možnosti. Messenger oglaševanje je učinkovit način za povečanje interakcije med podjetjem in uporabniki.
Na podlagi spletnih virov, ki so na voljo, kaže, da se bo Facebook tudi v letu 2023 nadalje razvijal na področju mobilnega oglaševanja. Na tem področju bo pomembno slediti trendom, ki bodo narekovali razvoj tehnologije in spremembe v navadah uporabnikov.
Ena od pomembnih novosti na področju mobilnega oglaševanja na Facebooku v letu 2023 bo vključevanje umetne inteligence (UI) v oglaševalske kampanje. UI bo pomagala oglaševalcem bolj ciljno usmerjati oglase ter povečati učinkovitost in donosnost kampanj. Ena od prednosti je, da lahko pomaga marketinškim strokovnjakom pri boljšem razumevanju potreb potrošnikov. Na podlagi zbranih podatkov o uporabnikih Facebooka lahko umetna inteligenca pomaga pri personalizaciji oglasov in ciljanju relevantnih skupin uporabnikov, kar lahko pripomore k večjemu uspehu oglaševalske kampanje.
Poleg tega lahko umetna inteligenca pomaga pri optimizaciji in avtomatizaciji procesa ustvarjanja oglasov, kar lahko prihrani čas in denar. Na primer, avtomatsko ustvarjanje oglasov na podlagi že obstoječih podatkov lahko zagotovi, da so oglasi ustvarjeni v skladu z najboljšimi praksami oglaševanja, kar lahko poveča njihovo učinkovitost. Vendar pa je lahko uporaba umetne inteligence v oglaševanju na Facebooku sporna, zlasti glede uporabe podatkov o uporabnikih. Zato je pomembno, da se uporaba umetne inteligence v oglaševanju na Facebooku uporablja v skladu z veljavnimi pravili in zakoni ter v korist potrošnikov in ne na njihovo škodo.
Facebook oglaševanje je zahtevno področje, ki zahteva poznavanje platforme, ciljne publike in oglaševalskih trendov. Zato je priporočljivo, da se oglaševalske kampanje na Facebooku prepusti strokovnjakom, ki se s tem ukvarjajo na dnevni ravni in imajo izkušnje pri izvajanju učinkovitih kampanj.